2009. április 14., kedd

Ünnep után

vagyunk, hamar eltelt a húsvét.
Volt sok üzenet számomra.

A fiatalok szépen szolgáltak az ünnepeken is.
Minden vasárnap hallható a hangjuk.
A vasárnapi iskolások is szolgáltak virágvasárnap és húsvétkor is.

Ma kimentünk Eszterrel a városba, hogy neki vásároljunk egyet s mást.
Az egyik turiba!!?? egy lejes nap volt és ott új és jó minőségű fehér köpenyt vettünk, amire szüksége van.
Olyan jó, hogy itthon van és együtt lehet a család néhány napot.
Ma a férjem kerékpár túrára vitte a gyerekeket.
Nem mertem menni, ha jól számolom kb. 8-9 éve ültem utóljára kerékpáron.

Pedig hogy bátorítottak mind, hogy próbáljam meg, de hát ... talán rövidesen megemberelem magam.

hogy mennyire hasonlítanak! apa és lánya

anya és lánya

4 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

szerintem rád is hasonlít eléggé:)

Mike Adina írta...

épp ezt konstatáltam én is :)

iri írta...

Aldjon meg az Ur

elisa írta...

Az apjahoz jobban hasonlit.