2009. március 10., kedd

Virágaim egy része

Ezt a virágot Rózsikától kaptam ma este.
Kellemes tavasz illata van.

Enikőtől is kaptam egy nagyon szép virágot, csak az már elvirágzott, nagyon szép sárga és lila virágokkal, az tavaszi kökörcsin.

Melinda, ezt a flamingót tőled kaptam amikor itt jártál, jönnek a bimbók és az új levelei, nagyon szép.
Ezt az ibolyát a férjemtől kaptam, tele van virággal és bimbókkal.
És újra virágzik a brassói nőktől tavaly kapott orchidea.
Tegnap Irma nénitől pedig egy orchidea tusfürdőt kaptam, színeiben és virágában is ilyen orchidea van rárajzolva.

Még van egy néhány szép virágom amit most nem tettem fel.
De mindegyik virág köt valakihez, és történetük van.

Hogy mennyi szeretetet kapok, azt nem lehet leírni csak érezni.
És viszonozni meg hálát adni mindenkiért.
Mennyire szegény lennék, ha nem engedelmeskedtünk volna az Úrnak amikor ide hívott bennünket!
Kies hely az én részem.

1 megjegyzés:

iri írta...

Nagyon szepek a viragok,mi mindent fejeznek ki