2008. október 25., szombat

Ha csak ...

... tehetem, nem megyek többet szombaton bevásárolni.
Óriási tömeg, alig tudtam a bevásárló szekeret tolni, mindenki siet kapkod.

Amúgy már írtam, hogy nagyon szeretem a szombat délelőttöt, amikor a gyerekek is itthon vannak.
Ilyenkor többet beszélgetünk, több időnk van egymásra.
Ezt Eszter is nagyon szerette.
De haza jön ő még, hogy része legyen a szombati délelőttökben, - ugye, te is várod!?

Szombaton az ebédet is egyszerűsítem, csak egytál étel van.
Ezért több idő marad a sürgős tennivalókra.
A fontosabbakra mint pl. eltüntetni a maradt heti szennyest, és a tisztát helyére tenni, takarítás, a vasárnapi ruhák cipők előkészítése.
Vasárnapra készítem az ebédet is, ezt úgy, hogy ha vendég jön, szívesen megosszuk.
Kalácsot sütöttem ma, ez már repeta a héten.
A fiuk miatt a dupla adag szükségeltetik.
Azért is készítek dupla adagot, hogy tízóraira is legyen.
Persze ha marad még hétfőre!

Holnap az Úr napja, gyülekezetbe megyünk.

Na meg egy jó hír.
Egy órával hosszabb lesz az éjszaka, ezért többet is alhatunk!

-ősszel a tó part- de melyik? (ki ismeri fel?)

Nincsenek megjegyzések: