2008. szeptember 8., hétfő

A szombati bejegyzésre egy régi barátnőnk, volt margittai lakos is szomorúan reagált.
Egy verst is küldött Gyöngyikére emlékezve.


Nehezemre esett
Szomorú hírt kaptam a napokban
Egy kedves ismerosomet az Úr hazahívta.
Telefon száma mobiltelefonomban volt,
Tudtam már hiába hívom, nem válaszol.

Nagyon nehezemre esett, hogy kitöröljem,
Hogy tudomásul vegyem ő már nincsen.
Az Úrnak szolgálóleánya volt,
Maga után kedves emléket hagyott.

Elgondolkoztam, hogyis van ez?
Egyszer majd kitörölik az én nevemet.
Szolgaltam-e hűen az Urat?
Mert csak az lesz ami megmarad.

És reád, hogy fognak emlékezni?
Igyekeztél a lélek gyümölcsét teremni?
Ha majd a mobiltelefonból ki is törlik nevünket,
Legyen beírva az Életkönyvébe!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ki halt meg Margittán?