2008. szeptember 16., kedd

Kedd

Tegnap én is voltam Jonatánnal az iskolába a tanévnyitón.
Rengeteg volt a virág, szinte minden gyerek kezében volt, kinek drágább, kinek olcsóbb, színesebb, egyszerűbb.
Amúgy a maga helyén nem is rossz dolog virágot vinni a kedvenc tanító néninek, tanárnőnek.
Azon gondolkodtam, hogy a pedagógusok lehet sokkal jobban örülnének "egy-egy csokor" tiszteletnek, szorgalomnak.
Sajnos ezt nem lehet megvásárolni!!!!!!!!!!!!!!!
Aztán az öltözetről, talán jobb nem is beszélni.
Kár, hogy az uniformist kivették a forgalomból, más divat járja.
A felső tagozatos diákok öltözete feltűnően kirívó, meg a smink, a sok ékszer, stb.
Hol élek/élünk? kérdezem magamtól. Hmm...

A tegnap vinetát, gogost, paradicsomot, zöld babot és szilvát vettünk, aminek nagy részét sikerült ma elrakni.
Délelőtt a zöld babot tettem el és a paradicsomot főztem ki.
Déli 1 órára Bükszádra mentünk egy temetésre.
Hideg volt nagyon.
A szilvát is elraktam délután, a férjem segített a vinetát megsütni, mert holnap a zakuszkát is szeretném eltenni.
A szilvalekvár is üvegbe kerül holnap, olyan igazi derelyének való!

Nincsenek megjegyzések: