2008. szeptember 12., péntek

Jó, mert....

...ma este hazajöttek Eszter és Sámuel.

A héten elmaradt dolgaimat végeztem itthon.
Nagyjából sínen vagyok.

Holnap menyegző lesz a gyülekezetbe.

Vasárnap megyünk a táborba Székelyföldi hála napra.

Amiért hálás vagyok:
Hogy Isten gyermeke lettem, férjemért, gyermekeimért, anyu gyógyulásáért, testvéreimért, rokonainkért, a gyülekezetért, a sok szeretetért, a minden napi kenyérért, ruházatért, lakásért, egészségünkért, az erőért ... mindenért.
Ima témánk:(fontos)
-megfelelő albérletért a lányunknak Marosvásárhelyen

"
Rád bízhatja magát a gyámoltalan.." Zsolt 10, 14/b
Az Úrra bízzuk ezt is, kérlek gondolj ránk.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon orulok hogy ra talaltam az oldaladra tetszenek a beszamoloid es az irasaid a termeszetrol en is hiszek es bizom istenben egy meggyotort lelku no