2008. szeptember 27., szombat

Gyerexáj - nálunk

Minden családban a gyerekek mondanak érdekes és csattanós dolgokat.
Jó lenne ezeket összegyűjteni, gondoltam sokszor már rá.
Csak az a gond, hogy sokat elfelejtettünk ezekből! hm
Áldások ők a számunkra!

Vendégeink voltak nemrég Berettyószéplakról Papp László és családja.
A hat éves Márk és a mi fiunk játszottak, beszélgettek.Több mindenről.
Az életről, a pénzről, a munkáról.
Őket is sok minden érdekli még ami a felnőttekkel történik, kitűnik a kíváncsiskodásukból.
-Jonatán ti gazdagok vagytok? - kíváncsian kérdezi Márk.
-Igen, gazdagok vagyunk! - jött a gyors válasz.
Bennem is megelégedés, hogy a gyermekünk gazdagnak érzi magát. Milyen jó!
-Mi nem, nem vagyunk gazdagok, folytatja szomorúan Márk.
Mire Jonatán hamar rávágja, - de csak a lelkiekben vagyunk gazdagok!
-Ja az más, azt hittem, hogy .... .

Kicsi volt Sámuel, alig tudott beszélni, de próbált értésünkre adni mindent magyarázva mutogatva.
Egyszer nagyon fájt a lába.
Imádkoztunk és ahogy kérte az Úr Jézust, hogy gyógyítsa meg a lábát, a következőt mondta:
Úr Jézus, gyógyítsd meg a lábam itt ni, és megmutatta, hol fáj, hol kell meggyógyítani.
Ilyen az őszinte hit.

Vendégeink voltak, és együtt imádkoztunk.
Sámuel két-három éves lehetett.
Nagy lelkesedéssel, buzgón imádkozott az ablakban levő virágokért, hogy azok is térjenek meg.

Ugyancsak ő egy alkalommal, vacsora után, mikor a vendégeink is elmentek, a következőket foglalta imába: Add Úr Jézus, ha jönnek még hozzánk vendégek, ne egyenek olyan sokat.

Áldott állapotban voltam harmadik gyermekünkkel.
Nehéz terhesség volt, sokat szédelegtem és még sok más gyengeségem/gyarlóságom is volt.
Nehezemre esett többek között a mosogatás is, alig tudtam a mosogató kagylónál állni, hogy a tisztogatás eme tekintélyes művét elvégezzem.
Szóvá is tettem néhányszor, hogy alig birok itt állni!
Beszélgettünk a mennyországról, hogy milyen jó lesz ott.
És oda vágyunk.

Mire Sámuel rá vágja:
Ahá, tudom én miért vágyik anya a mennyországba!
Ott nem kell mosogatni!!!!! -igazad van fiam, válaszoltam. Milyen jó is lesz!

Nincsenek megjegyzések: