2008. április 7., hétfő

Pihenés, majd munka

Havonta egyszer kiveszek magamnak egy szabad napot.
Szabad napot?!...hmmm......
Nem. Csak néhány szabad órát.
Ez azt jelenti, hogy akkor semmit nem csinálok, megpróbálok kikapcsolódni teljesen.
Ma is ezt tettem.
A délelőtt első felében pihentem egy keveset, miután a gyerekek iskolába mentek.
Majd nekiláttam a tennivalóimnak.
Bőven van mit csinálni egy öt tagú családban!
Sokszor elhatároztam, hogy számolni fogom hányszor mosogatok, sepregetek stb. egy nap!!!
Aztán öt után valahogy mindig elfelejtem tovább számolni. Jobb is.
Az alig 79-80 négyzetméteren öt személy után ... van mivel foglalkozzam.
Naponta az egész lakást végig kell takarítani, a fürdőt sokszor kétszer is egy nap, a konyháról nem is beszélve. A lakás minden zege-zugát, sarkát maximálian lakjuk.
Nem is írom tovább, hanem inkább csinálom.
Tornára már néhány hete nem mentem, hiányzik.
Próbálom itthon egyedül, de nincs kitartás bennem, hogy az 50 percet végig tornázzam, 25 perc után abba hagyom.
Meg a kellékek sincsenek meg itthon.

Ma még tésztát is sütöttem.
Egy nagyon régi recept, és nem is drága.

Este női kör lesz.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez a recept kell nekem

Kiss Judit írta...

Kedves névtelen,
este, vagy holnap beírom a kért receptet.
judit.