2008. április 10., csütörtök

Csütörtök

Nagyon szeretem a virágokat.
Kedden a muskátlikat hoztuk fel a pincéből, mind visszavágtam, és egy részét a helyére is tettem.
Jonatán és Eszter is segített.
Kb. két virágtartót kell bogozzak, hogy pótoljam a kopottakat!
Hátha nem felejtettem még el, hogy kell bogozni. Nagyon szép kézimunka.

Ma még szeretném tovább folytatni a virágok közt a munkámat
, néhány átültetésre vár, na meg a fiuk iskolás táskájukat megjavítani.

A tegnap valahogy minden összejött, sok elintézni való, szülő értekezlet is, ezért egy kicsit nehéz napom volt.
Egyfolytában fáj a fejem még mindig... .
Ma kivettem a susztertől a csizmákat amit javítani vittem, és eltettem télire.
Szerintem már nem lesz rá szükség.
Az ebéd is mindjárt kész.
Este egy naaagggggy haaaloooom vasalni való vár rám, hogy megkönyörüljek rajtuk.
Amúgy nagyon szeretek vasalni.

2 megjegyzés:

Maresz írta...

Kedves Jutka!

Sajnállak, hogy fáj a fejed. Nekem is sokat fájt a fejem és a nyakam, vállam az utóbbi hetekben. Eddig nem volt ilyen bajom rendszeresen, ezért elmentem a család orvoshoz. Azt mondta, a tünetek szerint szpondilózis lehet az oka és kezelést írt ki. Gyulladáscsökkentőt (meloxicam)szedtem és egy gyógynövény kivonatú tablettát (Gingoprim), ami a vérkeringést serkenti. Azért írom neked, hogy hátha segítene neked is.
Sajnos, nem kaptam meg a bejegyzésedet. Meglehet, hogy a beállításokkal volt baj, de most helyrehoztam.
Gyógyulást kívánok neked és sok erőt feladataidhoz, pl. a vasaláshoz :))! (Elárulom, nekem is van egy halommal, a sürgős darabokat a múlt héten vasaltam ki.)
Az Úr legyen veled!
Szeretettel, Maresz

Kiss Judit írta...

Kedves Maresz!
Már nem fáj a fejem.Megszűnt.Nekem is van nagy méretű porckopás a nyakamba, ezért járok tornára,mert ez sokat segít, és így kevesebb gyógyszert kell szedni. Kiváncsi vagyok milyen hatással lesz a Gingoprim neked?
Szép napot!
jutka.