2008. március 8., szombat

Csak gyönge nő vagyok....


...erőm kevés,
Számomra nem jutott Ige vetés,
De könnyet törölni, bánatot elűzni,
Emelni csüggedőt, lankadót küszködőt, én is tudok.

Nagyon régi ének, nem is tudom végig, ez a néhány sor jutott most eszembe.

Akárhogy is ünneplik ma a nőket, el kell ismerjük, hogy gyengék vagyunk.
De azért jól esnek a köszöntések, a virágok.

Ma sok asszony jutott eszembe akikért nagyon hálás vagyok.
Arra gondoltam mind sorba leírom ide őket, és azt is, hogy kinek mit köszönhetek. ...hmmm....
Ahogy gondolatban ezt tettem, annyi sok név kerülne ide, hogy nem lenne rá időm se, hogy ezt megtegyem, meg attól is félek, nehogy valakiket kihagyjak. Inkább nem.
Amit azért nem szeretnék kihagyni: Hálás vagyok az édesanyámért, aki vállalt, hogy ötödik gyerekként én is megszülessek, és felnevelt nehéz körülmények között. Köszönöm neki is, és Istennek is.
Meg a nagymamámért, aki áldozatos két kezével mennyi sok mindent tett értem.
Ezt is köszönöm. Na meg van egy lányunk, neki is sokat köszönhetek. Hányszor maradt a kisebbekkel, hogy én eltudjak menni gyűlésekre, csendes napokra. Amit félbe hagytam befejezte, rendezte ügyesen amit én kellett volna végezzek. Köszönöm Eszter.

"Hálát adok az én Istenemnek mindenkor érettetek, azért a kegyelemért, amelyet Isten a Krisztus Jézusban adott nektek,"

Minden nőért, akiket csak ismerek, hálás vagyok értetek.


A tegnap részt vettünk Gizikével az imanapon, amit a református gyülekezetben tartottak meg. Láttunk új dolgokat is. Ahogy számoltam, kb. 190 személy volt jelen, férfiak is voltak többen.
Bekapcsolódtunk lélekben az imádkozók soraiba, hogy Isten bölcsessége adjon új értelmet sok nőnek, férfinek, gyermeknek.


6 megjegyzés:

Maresz írta...

Kedves Jutka!

Tavaly ősszel fedeztem fel a naplódat és azóta "be-benyitok" hozzád. Örülük, hogy az Úr veled van.
Igaz, már elmúlt a nők napja, de küldök egy szép köszöntőt, amit a múlt héten kaptam.
Szép napot kívánok neked'
Szeretettel, Maresz
(Sallai Mária)


Régi magyar áldás

Áldott legyen a szív, mely hordozott,
És áldott legyen a kéz, mely felnevelt,
Legyen áldott eddigi utad,
És áldott legyen egész életed.
Legyen áldott benned a Fény,
Hogy másoknak is fénye lehess.
Legyen áldott a Nap sugara
És melegítse fel szívedet,
Hogy lehess meleget adó forrás
A szeretetre szomjazóknak,
És legyen áldott támasz karod
A segítségre szorulóknak.
Legyen áldott gyógyír szavad,
Minden hozzád fordulónak.
Legyen áldást hozó kezed,
Azoknak, kik érte nyúlnak.


Áldott legyen a mosolyod,
Légy vígasz a szenvedőknek,
Légy te áldott találkozás
Minden téged keresőnek.
Legyen áldott immár
Minden hibád, bűnöd, vétked.
Hiszen, aki megbocsájtja
Végtelenül szeret téged.
Őrizzen hát ez az áldás
Fájdalomban, szenvedésben,
Örömödben, bánatodban,
Bűnök közti kísértésben.
Őrizze meg tisztaságod,
Őrizze meg kedvességed.
Őrizzen meg Önmagadnak
És a Téged szeretőknek.

Kiss Judit írta...

Kedves Mária!
Nagyon köszönöm a soraidat.
A vers formájában való köszöntés minden sorára áment mondtam, legyen így az én és a te életedben.
Isten hordozzon téged is minden nap.
szeretettel, jutka.

Névtelen írta...

Szeretettel ide írom az ének többi részét, ahogy én tudom.

Hogy Jézus úgy szeret, amint vagyok
Gyengén és kicsinyen ez oly titok
De könnyet törülni, bábatot elüzni...

Ha egykor érzem, hogy itt van a vég
Uram arra kérlek, ne vígy el még
Mert könnyet törülni, bánatot elüzni
Emelni csüggedőt,lankadot,küszködőt
Mindig kell még.

Kiss Judit írta...

Koszönöm annak aki leírta az ének folytatását, bárki legyen is az.
Ki vagy?
kérdezhetem?
éldást életedre.
Szeretettel judit.

Unknown írta...

Én nem vagyok egy közismert személy. Megírhatom a nevem de az nem mond semmit. Joó Anna vagyok. Én ismerem a prédikátor testvéreket,akiknek a blogja olvasható. Szivesen olvasgatom a bejegyzéseket,a hozzatartozóékat is. A jó Atya áldja meg mindazokat, akik ezen az uton is bizonyságot tesznek az Ő szeretetéről. Szeretettel Anikó

Kiss Judit írta...

Kedves Anna.
Téged is áldjon meg az Úr. Az életed formálja. Én sem vagyok közismert személy, és nem is azért írogatok, hogy ismerjenek. Csak egy egyszerű nő vagyok, aki néhány epizódot leír a mindennapokból.
Isten áldjon, szeretettel, Judit.