2007. november 9., péntek

Hinni, szeretni, dolgozni.

Nagyon elfáradtam ma de egyáltalán nem baj. Kedden délután Váradra mentünk, mert szerdán gyűlés volt.Szerda este fél hétkor indultunk haza, és hajnal négy körül szerencsésen meg is érkeztünk. Egy kicsit pihentem, de hamar kolompolt az óra, ami azt jelentette, hogy iskolába kell készíteni a gyerekeket. Egész nap sokat dolgoztam, de hála érte, hogy tudom végezni a munkámat. Az elmúlt évben a tinikkel vettük át a Jakab levelét, tavasszal kezdtük a női körrel, most pedig a reggeli sorozat, nagyon szeretem, mindig újat kapok belőle. Este biblia órán voltunk, nagyon tetszik az arany mondat, bátorítást, kaptam belőle."Íme Sionban egy követ tettem le, egy próbakövet, drága szegletkövet, erős alappal, a ki benne hisz, az nem fut." Szeretnék mindig hinni Jézusban, hogy soha ne kelljen futnom semmi után, hanem az én drága Megváltómnál találjam meg azt amire szükségem van bármilyen helyzetben.

Egy névről vágyom hallani, Oly drága ez nekem,
Az ajkam kész elmondani, Őt nagyon szeretem.

Refrén: Én szeretem Jézust, Én szeretem Jézust,
Én szeretem Jézust, mert Ő előbb szeretett.

Megváltóm drága, nagy kegyét Elmondja ez a név,
Hogy áldozat lett éltemért, Meghalt sok bűnömért.

Bő áldást mennyből az Atya, Őbenne áraszt rám,
És drága fénye áthatja, A sötét éjszakám.

A szenvedésben vélem van, A bajban mellém áll,
És minden terhem hordozza, Őnála béke vár. ( A hit hangjai 165)

Köszönöm Istenem, hogy minden terhem hordozod, hogy mellettem vagy, hogy szeretsz.

Ma salátát is készítettem, ami mindenkinek ízlett.
Egy kisebb fej káposztát, három sárgarépat lereszeltem, három közepes almát apróra vagdaltam.
Négy kanál tejfölt (12%-os), négy kanál joghurtot (0,1%) három kanál foghagymás majonézt összekevertem, majd ízlés szerint sót, borsot tettem még hozzá, ezt ráöntöttem az előre elkészített zöldségre, hűtöbe tettem.
Most mikor írok már péntek van, ezért ma még fogok főzni (de csak reggel/délelőtt), többet mint máskor, mert vendégeink is lesznek.

Nincsenek megjegyzések: